دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام‌جمعه تبریز:

امنیت رژیم صهیونیستی لشکر آمریکایی عربی را به جنگ سوریه وادار کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز تصریح کرد: تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، لشکر آمریکایی عربی را به جنگ با سوریه وادار کرد.
کد خبر : 346038
image_2018_12_21-12_58_8_134_JXA.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با بیان اینکه ایجاد بحران در سوریه از سوی فرماندهان اتاق جنگ آمریکا برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی غاصب بود، گفت: آمریکا با همراهی برخی کشورهای عربی به‌خصوص رژیم سعودی جنگ با سوریه را که به تعبیری جنگ گسترده با ایران و تضعیف جبهه مقاومت بود، کلید زد؛ اما بعد از هفت سال این توطئه استکبار هم با شکست همراه شد.


وی با تبیین ابعاد دنیوی و اخروی عمل صالح گفت: ایمان بدون عمل و عمل بدون ایمان هرگز در پیشگاه خداوند متعال مقبول نیست.


 آل‌هاشم با تأکید بر توجه به تقوای الهی از سوی بندگان افزود: ایمان و عمل صالح، انسان را آینده‌نگر و عاقبت‌اندیش می‌کند تا ما علاوه بر آبادکردن دنیای خود برای آخرتمان هم‌ توشه راه داشته باشیم.


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به رسم دیرینه و شیرین ایرانیان در شب یلدا گفت: چله گئجه سی یا همان شب یلدا، فرصتی برای جمع‌شدن در خانه بزرگان و تکریم پدران و مادرانمان هست و چه زیباست به بهانه این شب با تکرار رسم و رسوم گذشته  به‌دور از فضای مجازی و گوشی‌های همراه در خدمت خانواده خود باشیم.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته